dag 2 - Reisverslag uit Navio, Angola van Jet en Esther - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Navio, Angola van Jet en Esther - WaarBenJij.nu

dag 2

Blijf op de hoogte en volg Jet en Esther

18 Mei 2016 | Angola, Navio

Vanmorgen om half6 kraaide er een haan en hield niet op. Lekker hoor! Jet had een kamergenootje met een ritselende slaapzak die heel de nacht lag te woelen en Esther had een snurker dus allebei een fijn nachtje gehad. Om half 8 liepen we alweer op straat voor onze tweede route. Korte broek en hemdje, heerlijk!
Na 5 km tijd voor koffie en een broodje. Om 14.00 uur en 20 km in de benen kwamen we aan bij Fernanda. Gelukkig hadden we gisteren gereserveerd want het blijkt nogal populair hier en weer allemaal Duitsers, dit keer luidruchtige irritante helaas... Wel een heerlijke tuin waar we in de zon genoten van een biertje en daarna een dutje. Het leven van een camino is zo slecht nog niet. Fernanda kookt nu voor ons en straks gaan we slapen in een zaal met 10 bedden. De oordoppen liggen nu al klaar! Wie ons wijs gemaakt heeft dat ze hier geen bergen heeft niet goed gelopen, we klimmen ons rot... Maar we zijn natuurlijk enorm goed getraind dus we draaien onze hand er niet voor om.
Morgen op naar Ponte de Lima, maar 15 km dus tijd om het stadje te bekijken.
Groetjes weer en tot morgen

• 18 Mei 2016 - 20:05

Annemiek :

Lekker vroeg op stap.
    Heel knap van jullie en jullie houden het tempo hoog.
    Ik wens jullie een rustige en snurkvrije nacht.
    Annemiek

• 18 Mei 2016 - 20:36

Annekee:

Foto 's zijn gelukt, 2 grote bierpullen en de slaapzaal heb ik gezien.
    Ik zou zeker oordopjes gebruiken, volgens mij liggen jullie hutje/mutje.
    Ik heb enorme bewondering voor jullie, succes en ik ben benieuwd wat jullie allemaal tegen komen.
    Annekee

• 18 Mei 2016 - 20:37

Saskia:

Goed te lezen dat jullie nog geld over gaan houden voor Lille!
    ben benieuwd of je vandaag weer 4 gangen krijgt voor bijna niets...
    groetjes, hier hagelde het net nog

• 18 Mei 2016 - 20:54

Willemijn:

Leuk bij Fernanda! Ook Donativo ;-)
    Veel plezier, heerlijke wijn en eten. Slaap lekker, ik had achterste bed links!