1edag Samtiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Jet en Esther - WaarBenJij.nu 1edag Samtiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Jet en Esther - WaarBenJij.nu

1edag Samtiago

Blijf op de hoogte en volg Jet en Esther

05 Juni 2017 | Spanje, Santiago de Compostella

Vanmiddag om 13.00 uur reed onze privé taxi voor en bracht ons naar Schiphol. Alles ging gesmeerd en om 18.15 uur landden we in Santiago. En wat denk je? Regen! Wat een tegenvaller! Bus naar het centrum genomen, rugzak in onze auberge gedumpt en snel een biertje genomen. De mis was al begonnen dus dat werd 'm niet meer.
Morgen wordt het beter weer. Dan gaan we beginnen.
Nu lekker slapen 4 vreemde kamergenoten....effe wennen weer!

• 05 Juni 2017 - 23:02

Pim:

4? dat worden er meer de komende dagen... op naar www.hotelmardefisterra.com (((-;
    Regen... getver, ik had 2-1/2 dag regen, dat inderdaad niet fijn, maar ik zie voor morgen (dinsdag) wolk+zon en voor overmorgen (woensdag) zon!
    Fijne dag, op naar... ik ga het morgenavond zien.

• 05 Juni 2017 - 23:56

Martine:

Hi Es & Jet,

De tocht is weer begonnen! Balen om door regen te worden verwelkomd maar het schijnt beter te worden, komt wel goed!
    Benieuwd hoe de eerste wandelwagen zal verlopen, nieuwsgierig naar jullie volgende verslag!
    Succes & liefs!

• 06 Juni 2017 - 08:55

Nathalie:

Veel plezier dames! Kijk uit naar de verhalen op jullie blog!!

• 06 Juni 2017 - 09:42

Anja:

Hoop dat jullie met zonnetje wakker werden vanochtend, maak eens een foto van jullie slaapzaal met leuke kamergenoten voor ons om te zien. kijk uit naar julle verhalen, succes

• 07 Juni 2017 - 12:52

Saskia:

hallo,
    Wat gezellig weer.... zalig vooruitzicht en genoeg tijd om lekker bij te praten,
    veel plezier.....
    groetjes Saskia