de 3e dag - Reisverslag uit Hospital, Uruguay van Jet en Esther - WaarBenJij.nu de 3e dag - Reisverslag uit Hospital, Uruguay van Jet en Esther - WaarBenJij.nu

de 3e dag

Blijf op de hoogte en volg Jet en Esther

07 Juni 2017 | Uruguay, Hospital

Vanmorgen na een koffie en een verse jus weer op pad richting Olveira. Prachtig weer!!! Dus korte broek en zelf een hemdje vandaag. Weer pittige hoogteverschillen en veel open vlaktes, ergwarm. Pim we hebben wel aan je gedacht vandaag. Als je dit in de regen loopt heb je het helemaal zwaar zeg, weinig beschutting. Wij mogen niet klagen, krijgen gewoon vanzelf bruine benen.
In allbergue Casa Pepa zouden we eigenlijk overnachten maar omdat we gisteren doorgelopen zijn kunnen we hier vandaag ontbijten. We zijn dan 8 km op weg.
We lopen O Logoso maar hebben niet gereserveerd. Allbergue O Logoso zit vol, maar gelukkig heeft dochter van eigenaar nog plek in Pedra. We worden er door opa in de auto naar toe gebracht. We krijgen een twee persoonskamer in een soort appartement. Lekker hoor, opgemaakte bedden en lekkere handdoeken en hele vriendelijke dame. Spreekt helaas alleen Spaans. Gelukkig heeft Jet een cursus Spaans gedaan en kan vloeiend met haar praten.
Nu hebben we gedoucht en drinken een koud biertje in de zon.
Straks kunnen we hier eten en gaan we bedenken waar we morgen heen gaan. Het weer wordt minder morgen dus misschien gaan we voor een kortere afstand. We zien wel.

• 07 Juni 2017 - 21:45

Marcel:

Van Santiago naar het einde van de wereld

zie ik je in Thailand.....?

mooie foto's, zwaar leven,

heel veel plezier dames!

groetjes,
    Marcel X!

tip, koud bier helpt tegen blaren
    ik heb ze ook niet daardoor

• 07 Juni 2017 - 21:53

Janine:

Ziet er prachtig uit daar! Lekker genieten, maar wel pittige afstanden.
    Hier missen jullie niks met die storm en regen!

• 08 Juni 2017 - 07:18

Pim:

Ik weet niet of je mag #%$ op een Camino maar dat doe je inderdaad wel in de hele dag pleur... rot op met die &^%$#$ regen... maar na regen komt... inderdaad.
    Maar de route was er niet minder fraai om.
    En dan O Logoso weer vol terwijl O Rueiro zo rustig?! Vreemd, dezelfde lopers.
    Lachen zeg, dat La Pedra verhaal, familie leeft van de Camino. Harry werd door vader juist teruggebracht van La Pedra.
    Voor vandaag fijne dag want ik weet niet of je in dag 3 naar Finisterre loopt maar dit is sowieso een hele mooie route! Zeker in de zon (((-;

• 08 Juni 2017 - 18:25

Martine:

Lekker dat jullie mooi weer hebben, loopt een stuk prettiger!
    Goed eten onderweg hoor, ha, ha, al je energie nodig en zo'n koud biertje zal goed smaken!
    Geniet er van meiden, op naar het einde van de wereld!
    Xxx

• 09 Juni 2017 - 11:39

Annemiek:

Mooi verslag. Jullie hebben het tempo er goed in.
    Genieten en goed voor de voetjes zorgen en de rest ook.
    Knuffel Annemiek

• 11 Juni 2017 - 11:28

Inge Veenstra:

Jemig, wat een flinke afstanden toch. Moet toch heel bijzonder zijn om dit samen zo mee te maken weer. Alle tijd voor mooie gesprekken en belevenissen op je in te laten werken. Tussen het bikkelen door. Fijn een rustige nacht achter de rug. Lieve groet,
    Inge