7e dag - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Jet en Esther - WaarBenJij.nu 7e dag - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Jet en Esther - WaarBenJij.nu

7e dag

Blijf op de hoogte en volg Jet en Esther

11 Juni 2017 | Spanje, Santiago de Compostella

Vandaag gaan we weer terug naar Santiago. Eerst nog even een ontbijtje in een hippie cafeetje en dan met de bus. Het is nogal een stoere chauffeur en de weg heeft behoorlijk wat haarspeldbochten en hoogteverschillen.
Jet's maag vindt dit niet zo leuk.
Gelukkig duurt de rit maar 1,5 uur en lopen we dan weer in de stad. We hebben voor de laatste nacht een hotelkamer geboekt, geen gesnurk en schone handdoeken, heerlijk!
We brengen onze rugzakken weg en even douchen en dan nog even naar de stad. We steken in de kathedraal nog een kaarsje aan en vragen of het wierookvat vandaag nog zal zwaaien tijdens de mis. Dat is helaas niet het geval dus besluiten we de mis over te slaan en nog even lekker op een terrasje een wijntje te doen.
Daarna nog wat tapas in een gezellig restaurantje en dan is onze vakantie echt voorbij.
Het was een heerlijke week!
Morgen vliegen we weer terug naar huis.

• 12 Juni 2017 - 17:19

Annemiek:

Wat is het snel gegaan.!!!
    Bus tocht meegevallen.???
    Geniet van jullie laatste dag en morgen een prettige vlucht en thuiskomst.
    Knuffel Annemiek

• 12 Juni 2017 - 19:53

Willemijn:

Goede reis naar huis!
    Snel afspraakje maken om elkaars foto's te bekijken en de ervaringen uit te wisselen?
    Groetjes
    Willemijn

• 13 Juni 2017 - 17:57

Kundien:

Klinkt goed allemaal!
    (ik lees het verslag nu pas en in 1 keer...) terwijl jullie weer terug zijn van weggeweest.
    Volgende keer ga ik de verslagen per dag lezen: dat is nog leuker!!
    Staat de volgende trip al gepland?
    Waar is het begin van de wereld?

Walk of Wisdom al gedaan? is in de omgeving van Nijmegen, mogen jullie hier slapen (maak ik een lekker bedje op) Is natuurlijk niet zo exotisch....

Voelt heerlijk voldaan deze actie, lijkt me, leuke foto's!

Geniet nog lekker na!
    liefs Kundien

• 13 Juni 2017 - 23:32

Pim:

En daarom hap ik preventief voor de bus twee Primatourtjes (((-;
    Goede reis terug en tot spreek je...