1e dag - Reisverslag uit Aldão, Portugal van Jet en Esther - WaarBenJij.nu 1e dag - Reisverslag uit Aldão, Portugal van Jet en Esther - WaarBenJij.nu

1e dag

Blijf op de hoogte en volg Jet en Esther

17 Mei 2016 | Portugal, Aldão

Vanmorgen kwart voor 4 vertrokken naar Schiphol. De vliegreis ging voorspoedig en om 8.00 uur waren we in Porto. Het is hier een uurtje eerder... Eerst met de metro en toen met de bus naar San Pedro de Rates. Daar zijn we gestart. Mooie route met veel groen, citroenen, sinaasappels, salamanders en hagedisjes. Maar ook stukken slaags de weg met hardrijdende auto's. Na een half uur lopen hebben we onze pijpen afgeritst en de truien uitgedaan. Na 16 kilometer en 3 stempels kwamen we aan in Barcelos. We slapen hier in een allbergue Jet op een kamer van 3 en Esther op een kamer van 4. De laatste plekjes, mazzelaars! Na een heerlijke gezamenlijke douche zijn we het dorpje in gegaan.
Ons eerste biertje was heerlijk en kostte een euro. We konden een tweede niet weerstaan. En daarna een heerlijke camino maaltijd, 4 gangen met halve liter witte wijn voor 10,- pp. Bizar toch!!! en weer een stempel gekregen.
Morgen gaan we naar Lugor do Corgo, 20 km verderop!
Veel Duitsers hier die veel behoefte hebben aan contact, is wel effe wennen.... Tot morgen, liefs van Jet en Esther

• 17 Mei 2016 - 21:27

Inge Veenstra:

Go girls go! Wat ontzettend leuk om mee te kunnen lezen en leven! Bon dia.

Hartelijke groet,
    Inge

• 17 Mei 2016 - 21:34

Ben:

Geniet ervan dames!

• 17 Mei 2016 - 21:37

Mariëtte :

Hoi Jet en Esther
    Wat een leuke eerste dag!
    Ik ga jullie zeker volgen.
    En verheug mij op jullie verslag morgen.
    Oppassen met die duitsers ze zijn net als vliegen, overal en er is maar 1 oplossing ......
    Gr en dikke kus Mariette

• 17 Mei 2016 - 22:23

Ineke De V:

Leuk, elke dag een verslag. Ik verheug me er al op!

• 17 Mei 2016 - 22:26

Martine:

Hoi Es & Jet,
    De kop is er af, de eerste stempels binnen en lekker weertje! Wat zullen de biertjes goed gesmaakt hebben...go go Es, f⚡️⚡️k die koolhydraten, ha,ha! Xx Martine

• 17 Mei 2016 - 22:38

Ingrid:

Jeetje wat zijn jullie dan ineens ver weg van het leven hier na zo'n kort reisje. Het klinkt echt zo fantastisch. En ik ben blij dat je je zo goed voelt Jetje. Op naar de volgende dag. Ben benieuwd.....

• 18 Mei 2016 - 07:26

Francis:

Dat klinkt goed zeg! Ik heb er wel bewondering voor hoor! Fijn dat het lekker weer is. Hopelijk niet te warm, maar wandelt zoveel fijner.
    Zet hem op!

• 18 Mei 2016 - 12:41

Annemiek :

Hoi Esther en Jet.
    Wat goed van jullie en al veel stempels te pakken.
    Hoe gaat het met de voetjes.?
    Kijk uit naar het volgende verslag.
    Knuffel Annemiek

• 18 Mei 2016 - 16:31

Janine:

Ik hoor het al: gelijk genieten op de eerste dag, top!!
    Hopelijk geen lood in de benen vanochtend van al die drank.

• 18 Mei 2016 - 16:39

Janine:

M'n laatste zin staat er niet bij:
    Veel plezier meiden!
    Xx Janine