dag 4 - Reisverslag uit Costa, Frankrijk van Jet en Esther - WaarBenJij.nu dag 4 - Reisverslag uit Costa, Frankrijk van Jet en Esther - WaarBenJij.nu

dag 4

Blijf op de hoogte en volg Jet en Esther

20 Mei 2016 | Frankrijk, Costa

22 mensen op een kamer is voor ons teveel, zelfs met oordoppen. Om half 6 begonnen de eersten te ritsen en te rommelen. Na een uur luisteren zijn we maar opgestaan. Om 7.15 uur zijn we van start gegaan met als ontbijt een Snelle Jelle en een mueslireep. Om 10.00 uur stond de zon al strak aan een blauwe hemel, gevoelstemperatuur 20+. De route was prachtig, veel bloemen en kruipdoorsluipdoorpaadjes. Net voor de hoge berg hebben we in een erg smoezelig tentje een broodje met verse jus gekocht. Erg lekker! Toen ontdekte Jet haar eerste blaas in haar leven. Gelukkig heeft ze haar teen als een kundige zuster behandeld en is haar voet weer helemaal nieuw. Toen op naar de top! Dat wat een pittige berg zou zijn viel ons erg mee omdat er ook iedere keer vlakke stukjes tussen zaten. Om 11.45 uur kregen we een prachtig vergezicht als beloning en een kraantje met vers water. De afdaling was best steil en daardoor best lastig met rostblokken afgewisseld met modder. Gelukkig hebben wij mazzel met het weer, als het regent wordt het glad. Onder aan de afdaling stond er een mannetje in een stacaravan op ons te wachten met lekkere sapjes en broodjes. Reden genoeg om even te rusten. Daarna nog een uurtje gewandeld en kwamen we aan in een hippietentje Ninho. Stuk beter dan de pelgrimherberg van gisteren. Heel persoonlijk, kleine kamers, en een ontbijtje erbij!!!
Om 14.00 uur stonden we onder eenpersoonsdouche met een hele grote douchekop, zalig!!!
Nu voeten verzorgen en een biertje drinken.
Nog een tip voor de vaders en de dochters: we zijn al 3x meiden tegengekomen die de route lopen met hun vader! Dus Aukje en Puck als jullie 18 worden lijkt ons dit een leuk kadootje!

• 20 Mei 2016 - 18:01

Ben:

Ik ga het doorgeven aan onze Puck, mooie foto 's. En mooie weer geniet ervan.

• 20 Mei 2016 - 18:03

Riet Saal:

Esther en Jet
    Nog een heel prettige reis ziet er leuk uit allemaal,Esthet val je er van af?Zie dat je niet veel te eten krijgt.Woensdag vertrekken wij naar Ierland .Wanneer zijn jullie ook al weer terug?
    Heel veel loop plezier en tot ziens Riet en groetjes van Jan

• 20 Mei 2016 - 18:08

Ineke De V:

Geniet ontzettend van jullie verslagen en foto's.
    Veel plezier!

• 20 Mei 2016 - 20:15

Francis:

Erg leuk om te lezen hoor dames! Veel succes nog dames! Zet hem op!

• 20 Mei 2016 - 20:49

Annekee:

geniet elke dag van jullie verslag en soms ben ik ook wel jaloers op jullie, gisteren had ik 'n lange vergadering, kwam geen eind aan, ben ik jullie verslag weer een keer gaan lezen.

• 21 Mei 2016 - 09:22

Nathalie:

Meiden wat een avontuur! Zo leuk om de berichtjes te lezen + foto's. Kan me eindelijk een voorstelling maken. Wordt de rugzak al lichter? xx

• 21 Mei 2016 - 10:47

Annemiek :

Dank voor de mooie verhalen.
    Wat is de stand van de stempels.?
    Knuffel.

• 22 Mei 2016 - 19:46

Inge Veenstra:

Ohhhh ... heerlijk om te lezen en ook een beetje te griezelen van die volle slaapkamers met rumoerige gasten. Prachtige foto's ook. Go girls!