dag 8 - Reisverslag uit Caldas de Reis, Spanje van Jet en Esther - WaarBenJij.nu dag 8 - Reisverslag uit Caldas de Reis, Spanje van Jet en Esther - WaarBenJij.nu

dag 8

Blijf op de hoogte en volg Jet en Esther

24 Mei 2016 | Spanje, Caldas de Reis

Vroeg op wordt normaal, maar vandaag is toch anders want we hebben hele donkere luchten. Inpakken en wegwezen helpt niet, het gaat regenen. Dus de poncho aan. Wel gewoon de korte broek, we laten ons natuurlijk niet kennen. In het stadje gaan we nog eerst even een koffie drinken met toast met jam.
Poncho weer aan en gaan. Route was vandaag niet heel bijzonder, bos, stukjes autoweg en dan weer wijngaarden. Steeds poncho aan, poncho uit.....Na 10 km weer koffie met een broodje en toen was de poncho weer nodig, flinke bui wel effe wennen!
Gelukkig klaarde het snel op en vanaf 12.00 uur weer in ons oude vertrouwde kloffie. Rond 14.30 uur arriveerden we in Caldas de Reis en ging we op zoek naar een slaapplek. Eerste zat vol, 2e was raak. We konden kiezen voor €8,- met z'n 20en op een zaaltje met stapelbedden of voor €10,- op een 2-persoonskamer. Keuze was snel gemaakt, toch geen echte pelgrims??? Wel lekker hoor even op bed liggen zonder gedoe om je heen. Dat hebben we uiteraard gevierd met een biertje samen met onze nieuwe vriend Nils ( Duitse pelgrim).
Nu gaan we zonder Nils op zoek naar een lekker eettentje.
Tot morgen weer!!!

• 24 Mei 2016 - 19:52

Willemijn:

Komt ons bekend voor "poncho aan, poncho uit" :-)

• 24 Mei 2016 - 19:54

Willemijn:

Hebben jullie voeten al van de geneeskrachtige bron genoten in Caldas de Reis?

• 24 Mei 2016 - 20:04

Francis:

Geniet van jullie tweepersoonskamer! Erg leuk om jullie verslag te lezen elke dag.

• 24 Mei 2016 - 20:06

Annemiek:

Genieten van jullie verslagen.
    Hoe gaat het met de voeten, geen last meer van de blaren.?
    Anders tip van Willemijn op volgen in de geneeskrachtige bron .!!!
    Voor straks lekker slapen in de luxe kamer,

• 24 Mei 2016 - 20:16

Nathalie:

Op de helft nu?? Op naar morgen en geniet! Jet heb je al veel Spaans kunnen babbelen in restaurantjes ?? :) Buen Viaje, Suerte Chicas!

• 24 Mei 2016 - 21:47

Inge Veenstra:

Heerlijk die tweepersoonskamer! Geniet van een nacht rust zonder Duits geronk en geneuzel. Ware pelgrims zijn jullie echt wel. Zet m op.Morgen vast beter weer. Hartelijke groet!

• 25 Mei 2016 - 08:44

Arjan:

Het zijn graanhuisjes. Graan ligt niet de grond en de wind gaat er goed door. Zo wordt het droog

• 25 Mei 2016 - 17:38

Astrid Nijmeijer:

Hallo pelgrims,

Ook ik lees elke dag jullie reisverslag. Diep respect voor jullie hoor. Met name het slapen met zoveel mensen op 1 kamer. Ik wens jullie nog heel veel plezier en geniet ervan.

Liefs Astrid